همه
مقالات
مقصد های گردشگری
برگه‌ها
Filter by دسته‌ها
آموزش
اخبار ارز دیجیتال
مجله گردشگری
عناوین مقاله
معاملات توکن DOGS از 30 مرداد آغاز می شود

معاملات توکن DOGS از 30 مرداد آغاز می شود

به‌ گزارش cryptotimes.io، ارز دیجیتال DOGS به‌ تازگی در فهرست معاملات 15 صرافی برتر جهان مانند اوکی اکس، کوکوین، ال بانک و غیره قرار گرفته است. گمانه‌زنی‌ها درباره فهرست شدن توکن داگز در صرافی بایننس هم بالا گرفته است. معاملات ارز دیجیتال داگز از روز 20 آگوست مصادف با 30 مرداد 1403 در صرافی‌ها آغاز خواهد شد.

پروژه داگز یکی دیگر از مینی گیم‌های محبوب این روزها در پیام‌رسان تلگرام است. البته این بازی، گیم پلی کاملا متفاوت نسبت به نات کوین و همستر کامبت دارد. میزان سوابق حضور کاربران در پیام‌رسان تلگرام، فاکتور تعیین کننده بهره‌مندی از جوایز و پاداش‌های این بازی است. همچنین کاربرانی که اشتراک پرمیوم تلگرام را در اختیار دارند، تعداد 300 توکن به‌عنوان پاداش اختصاصی دریافت می‌کنند.

توکن DOGS را باید در شمار میم کوین‌های بازار کریپتوکارنسی دسته‌بندی کرد. بسیاری از تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کنند با توجه‌ به موج حمایت کاربران از بازی‌های تلگرام، این توکن در روزهای اولیه معامله شرایط خوبی را تجربه کند. دقت داشته باشید که برای انتقال توکن‌های خود به‌صرافی‌ها لازم است که یک کیف پول مبتنی بر بلاک چین تون را به بازی متصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نرخـلند دستیار هوشمند کالا و خدمات

نرخـلند دستیار هوشمند کالا و خدمات